• Jak to powstaje


    Skład materiałów promocyjnych oraz przygotowywanie tekstów, następuje zgodnie z regułami redakcyjnymi, zasadami typografii jak również według specyfikacji drukarni, w której będą drukowane.

    Nadzór nad drukiem – Współpraca z najlepszymi drukarniami (zarówno offsetowymi jak i cyfrowymi) w całej Polsce, doświadczenie w nadzorowaniu skomplikowanych produkcji, ilość drukowanych materiałów, jak również ich wysokie nakłady sprawiają, że mogę zagwarantować Klientom korzystne finansowo warunki produkcji

  • Projekty


    Nie istnieją projekty uniwersalne. Nawet najlepszy szablon wciąż pozostaje tylko szablonem - tworem tymczasowym. Zawsze o tym pamiętam projektując wizytówkę, ulotkę czy layout czasopisma. Indywidualne podejście to nie tylko możliwość, w moim przypadku to podstawowy i nieodzowny element mojej pracy. Dzięki temu wspólnie z klientem jesteśmy w stanie stworzyć niepowtarzalny produkt.

  • Czas


    Jedne projekty są mniej wymagające inne bardziej czaso i pracochłonne. Ceniąc czas zarówno klienta jak i swój, określam realne terminy i ich dotrzymuję. Warunkuje to dobrą współpracę i daje klientowi gwarancje, że zamówiony projekt nie opóźni dalszych działań z nim związanych. Umiejętność planowania działań własnych czy zespołu gwarantuje udaną współpracę.

    Dzięki stałej współpracy z zespołem specjalistów jestem w stanie zapewnić swoim klientom krótkie terminy realizacji jednocześnie nie obniżając jakości usług.